tisdag 3 februari 2009

Jobb, apotek & bakning

Idag har jag jobbat från 8.00-15.00. En tur för apoteket & sen till mammas avdelning. Vi åkte med pappa hem och jag bakade rulltårta till allas stora förvåning. Men jag var helt enkelt så himla sugen på att baka. Själva tårtan i sig var jag nog inte sugen på, åt bara en bit när jag fikade med mor & far med lite kaffe till. Jag tog en tripp förbi Alexander för att lämna pengar till begravningen som hålles på fredag, lite ångest känner jag för detta, men skulle jag inte gå skulle jag känna ännu värre ångest resten av mitt liv. Det är okej att gråta på begravning! Resterande delar av kvällen har jag suttit i telefon med Anna & Ola. Sistnämnd tänker fly landet några dagar för att bege sig söderut till Barcelona. Hoppas han får en trevlig tur & att han kommer hem oskadd på söndag som sagt. Jag har också avbokat mitt träningspass för morgondagen, övat på några av låtarna, sett över min ekonomi, laddat upp bilder och ska snart ta mig i kragen, lägga mig i sängen & bjuda in Paulo Coelho även denna natt. Veronika har alltså inte dött än.

Lick sweet sugar from your lips.
/ Kärlek & sysslor

Inga kommentarer: