onsdag 4 februari 2009

Du bär ett dyrbart namn

Så stor & stark på dagen men så liten mitt i natten.
När ingen hör när ingen ser kommer gråten mitt i skratten.

Idag har jag insett innebörden av att jobba. Jag måste nog fortsätta på mitt skitjobb trots den extremt usla lönen som egentligen inte är en lön ens. Men för att kunna ha kvar mina tankar om resor & för att kunna ta mitt körkort i juni så är det faktiskt som så att jag behöver de få pengar jag får. Mamma lovade att jag inte ska behöva betala hyra medan jag jobbar på en sådan skit procent som jag kommer att jobba på. Så då är det ju lite pengar över för besparingar iallafall. Tack mamma! Ibland är hon på tok för förstående.

Zakynthos är klart nu. Jag är redo så snart jag tagit ut lite pengar & lagt till dessa i mina resebesparingar. 5120 kr är ganska billigt att komma undan med tycker jag nog faktiskt. 1 vecka på en grekisk ö med de vackraste kvinnorna i världen. Kan inte bli bättre : ) Men detta är ju dock ännu bara prel.bokat. Men snart så är det på riktigt! <3
Resan 09 ska äntligen bli av i September 8 - 15. Yeay!

Stort är mörkret nu, månen är itu.
Men det är natten som gör dagen ljus,
och mitt ljus är du.

/ jag saknar honom.

Idag får Paulo Coelho följa med igen. Veronika har fortfarande inte dött, men hon har återfått livsglädjen. Hur ska detta gå? :S Läs boken vet jag, & ta reda på svaret själva.

Kärlek & saknad.

Inga kommentarer: