söndag 1 februari 2009

Funderingar


niotillfem - metrobloggen.

Har suttit och kikat lite på bilder på denna blogg & bara tagit det lugnt ikväll. Ibland behöver man sådana kvällar.

Dessutom har jag suttit och sökt jobb. Resultatet av mitt sökande är att jag förmodligen behöver plugga för att kunna få ett jobb jag vill ha. Men jag håller humöret uppe, för jag hoppas på ett mirakel tror jag.

Jag har dessutom kikat runt på lite resor & vad jag tror att jag vill åka till. Jag har också planerat lite.. Några av mina blivande resmål är - London, Barcelona, Paris & New York. Underbart! Det vore hur underbart som helst om jag bara hade pengar till detta. Måste få ett nytt jobb snart, så jag har nytt jobb med all säkerhet!


Men nu ska jag faktiskt gå & lägga mig och läsa lite tror jag. Paulo Coelho får nog följa med mig till sängen idag.

Veronika bestämmer sig för att dö är förhoppningsvis en bra bok :)

Jag bestämmer mig för att avsluta med ett citat av Gunvald Larsson "Först gick rocken sönder, & sen höll han på att falla ner från taket."


Kärlek & frihet att göra vad man vill.

Inga kommentarer: